fredag 22 oktober 2010

Vilken torsdag!


Igår hade jag planerat in ungefär allt som går att planera in. Ibland blir det bara så och man for hit och dit. Med och utan Sixten. Det krävs lite planering och pusslande när det blir såna dagar, men det gick bra! Två av dagens höjdpunkter:
1. Viktväktarna. 10 kilo prick på 9 veckor, tjoho!
2. Tv-inspelningen av "Robins" på Slagthuset. Malin blev inbjuden av självaste Robin och fick ta med vem hon ville. Det slutade med att hon stod för 19 pers på gästlistan. Väldigt roligt att vara med om! Så ser ni programmet på lördag så kolla nästan exakt i mitten. Där sitter en väldigt lång kille i rutig skjorta. Bakom honom sitter en tjej i orange tröja och ljust vågigt hår, det är jag! Om ni bara hör publiken och hör någon skratta något högre än alla andra, så har ni antagligen hört Malin, som sitter bredvid mig. På min andra sida sitter mamma. En rolig kväll med mycket skratt, tack Robin för detta, eller... Tack Malin ska jag kanske säga, det var ju du som bjöd med mig :)

Inga kommentarer: