fredag 15 oktober 2010

Fredag!


Sixten sov nästa till åtta i morse. Nu sover han igen. Jag piffar till mig, 0.6 kg lättare än förra veckan...! När Sixten vaknar ska vi gå hem till AnnaKarin så Sixten får träffa Stella och alla andra kompisar i mammagruppen. I kväll blir det fredagsmys, Martin och jag har vår första lediga kväll tillsammans denna veckan, så det blir middag i lugn och ro när Sixten lagt sig. Sedan landar man väl framför teven, den ena tröttare än den andra... Sedan får man ställa klockan för i morgon är det Ullared!! Vad jag har förstått av de som varit där nu den senaste tiden är man långt ifrån ensam, men det ska bli kul! Jag, Carina och Lotta ska köra dit, halv sju går bilen från Furulund så då gäller det att vara pigg och vaken! Männen stannar hemma och tar hand om barnen och kvällsmaten. En helt ok deal tycker jag :) Martin fick däremot dispens, han ska bygga på mammas och pappas garage i morgon så mamma tar hand om Sixten. Ha en riktig härlig helg alla :)

ps, angående bilden. Att ta foto på sig själv med en iphone är inte det lättaste. Eftersom man inte har någon knapp att trycka av bilden på utan bara en touchscreen så är det ganska meckigt. Men jag fotode i spegeln, försökte vinkla lite så man inte ser telefonen. Ja... gick sådär, men tack vare att bilden blev lite grumlig så ser man inte mina fantastiskt vackra mysbyxor á la tidigt 2000-tal och t-shirt med kyrkor på. Inte den outfitten som ska bäras senare idag!

Inga kommentarer: