tisdag 31 augusti 2010

Fika och fika...


En av pyjamaserna Sixten fick av Malin och Peter, den kunde man sova gott i trots ont på grund av de nya tänderna. I dag har vi varit i Lund och fikat med Jessica, sedan kom vi hem och vände innan vi promenerade bort till Carina och Stella för att fika lite till :-) kaffe och melon till de vuxna och majskrokar till barnen. Sen var det hemåt igen för att laga middag. Ikväll har jag försökt sätta mig in i kurserna jag tänkte läsa nu i höst, det gick sådär när skrivaren strejkade, så jag började samla ihop bilder att skicka till framkallning och betala räkningar. Ett av mina tre projekt blev färdiga ikväll i alla fall... Kurserna jag ska läsa är fotografi och digital bildbehandling, så snart är jag förhoppningsvis en hejare på min nya kamera!

Inga kommentarer: