onsdag 11 augusti 2010

Eftermiddag hos mormor och morfar (och lite till...)

I går åkte jag, Sixten, Camillla, Anton och Alva till mormor och morfar för lunch och eftermiddagskaffe. Gunilla och Tommy var också där och hade båda hundarna med sig.
Varmt och skönt var det, så varmt att barnen knappt hade kläder på sig i slutet. Tommy meckade lite och det tyckte Anton var väldigt intressant!





















Tidigare idag var samma gäng (utom Gunilla, Tommy och hundarna) på ny besökstur, denna gången hos farmor. Där bjöds det på kaffe och kakor och Jag och Sixten trotsade regnet och promenerade dit. Vädret blev finare när vi väl skulle hem så då slapp man bli blöt i alla fall!

Nu har jag precis varit ute och sprungit min andra runda, en hel kilometer denna gång. Väldigt skönt, och även denna gången kändes det väldigt bra!
I morgon är det mammaträff, hämtning av matjord och packning som står på schemat. Min danska kusin gifter sig många mil bort så vi åker på fredag och kommer hem söndag. En hel helg utan vår lille prins ska vi försöka klara av. Abstinensen kommer väl infalla efter några minuter, men vi vet i alla fall att han har det bra, han ska vara hos sin farmor och farfar och härja hela helgen!

Inga kommentarer: