måndag 16 augusti 2010

Skulle ju lägga in fler bilder idag....


GeoTagged, [N55.77958, W13.06728]

..som det kan bli. Jag var ambitiös och startade datorn innan i alla fall... Nu stängde jag precis av den, utan att ha gjort ett jota med den. Har varit iväg hela dagen, kom hem och lagade middag, busade och gosade med Sixten innan det var dags för honom att sova. Tog mig ut och sprang en runda (1,5 km är jag uppe i nu..) och sedan var dagen nästan slut och jag med. En dusch och störtdyk i soffan innan jag nu har landat i sängen och bloggar från telefonen i stället. En bild fick jag med i alla fall. I fredags tog vi en tur inom Flensburg i Tyskland, eftersom det låg så nära. Vi körde tillsammans med Camilla och Göran. Pojkarna var aningens dryga sådär på slutet, och ville egentligen inte alls gå i stan utan hellre till en affär som sålde mest av det flytande slaget... Till slut tröttnade vi på dem, Camilla gav dem en näve Euro och så blev de beordrade att köpa vars en öl. Sen kunde vi två gå själv och kolla i affärer. En mysig stad. Efter lite kontakt med Vicke i Sverige kunde vi också äntligen hitta till Calles för lite (?) shopping. Det var en välfylld bil som återvände till Danmark :-) nu ska jag nanna lite, i morgon väntar äventyr med Sofie och Eddie!

Inga kommentarer: