söndag 22 augusti 2010

Hur många points är det i en kanelbulle?!?


Vi har tillbringa helgen i Göteborg, och på ett fik i Haga serverades dessa gigantiska och fantastiskt goda kanelbullar. Jag, Sofie och Carina som startade viktväktarna i torsdags, hmm jag kommer nog inte i gång så starkt denna veckan, med tanke på att jag ska tillbringa även måndag och tisdag borta med helpension. I morgon bitti åker jag till Åkersberg med kollegerna. Sixten är hos sin mormor och morfar och sover förhoppningsvis (för deras skull) vid det här laget. Nu ska jag lägga mig, så jag är pigg för morgondagen. Det har varit en riktigt rolig helg och jag tror de följande dagarna också kommer bli riktigt roliga. Och nej, jag åt inte hela kanelbullen själv! Och Sixten fick inte heller smaka, bara köra runt med fingrarna i pärlsockret, det var han helnöjd med!

1 kommentar:

Carina sa...

Hahahaha! Skulle tippa på att det är typ 12-20 pp i den bullen...
Ha det så skoj!!