måndag 21 juni 2010

Efterlysning!


Natten till i söndags var det någon/några som gick in i vår trädgård, gick ända fram till trappan, fick antagligen minnesförlust eftersom de trodde att min cykel tillhörde dem....
Den såg ut som ovan, fast ljusgrön med gröna blad på ramen. Svart cykelkorg. Så är det någon som sett en sådan cykel någonstans så kan ni väl höra av er! Jag har en del kännetecken på den så jag lär känna igen den.... Om det är någon som hittar min cykel så lovar jag att bjuda på en brakmiddag...minst! Skämt å sido, (alltså inte angående middan för det är det minsta man kan göra om man får tillbaka cykeln!) men det är väldigt irriterande att folk inte kan hålla reda på mitt och ditt, har ni sett en ljusgrön crescent så hör gärna av er, min mailadress finns till höger här på sidan.

Inga kommentarer: