lördag 15 maj 2010

Testtårtor



Jag testade ju tidigare i veckan att göra egen sugarpaste, och i går gjorde jag färdigt fyra små testtårtor. Smakerna var följande: ahlgrens bilar/ jordgubbsmousse, ahlgrens bilar / chokladmousse, dumle/ chokladmousse, dumle/ jordgubbsmousse. Martins föräldrar var här igår och var provsmakare. Fyra olika personer och tre olika favoritsmaker blev det, så det gjorde inte valet lättare att bestämma vilken sort man ska ha på dopet...
Jag testade också att blanda till rätt färger, vilket inte var helt lätt, därav vissa gräsliga färger och färgkombinationer på tårtorna...








1 kommentar:

Carina sa...

Kul med tårtor!! Har fått mina grejer jag beställt på tårtdecor... bla några kantband, så det är bara att låna saker om du behöver. :o)
Dumlefluff är gott!!!
Ha det! Kram