onsdag 19 maj 2010

Sixten in action



Vill man träffa Sixten som absolut gladast och pratigast ska man umgås med honom precis efter att han öppnat upp sina blå ögon efter nattens sömn. Jag tog in kameran i går morse för att fånga hans glada jag på film. Och snacket kom med, dock är han lite skeptisk till kameran så han går inte full ut. Men jag kanske lyckas fånga en bättre filmsnutt en annan dag!



Vi har även fått låna en babybjörn bärsele som visar sig vara en riktig hit. När Sixten börjar bli trött på att leka själv så är det toppen att stoppa honom i den, så "hänger" han när man dammsuger, hänger tvätt, bäddar sängen... Den är också toppen att ha med när man är iväg någonstans, nu när han har lite längre vakenperioder kan det vara tråkigt att ligga i vagnen hela tiden. I morse hängde han också med, och efter ett tag såg det ut så här:
(och ja, så glamourös ser jag ut om morgnarna när jag går och pular här hemma, men det bjuder jag på!)



Och när jag nu ändå för ovanlighetens skull lägger ut bilder på mig själv kan jag bjuda på några fler fantastiska bilder som Martin knäppte häromdagen. Vad syftet med bilderna var har jag inte riktigt förstått, men men..




Inga kommentarer: