onsdag 19 maj 2010

Klagomål

Jag tycker det är väldigt roligt när folk kommenterar på bloggen, det är alltid kul att få respons på det man skriver.
Dock har den äldsta personen i huset ett klagomål till er som kommenterar. Han tycker liksom oftast att ni glömmer att kommentera alla personer på bilderna som visas, till exempel denna bilden:



Martin suckade när han läste kommentarerna till denna bild, och sade något i stil med:
"Det är bara Sixten dem kommenterar, och tycker han är söt, jag får aldrig någon kommentar..."

Så nu go´vänner, har ni en chans att göra äldstemannen i hushållet glad. Nedan visas en bild, och nu vet ni vad ni ska göra ;)


11 kommentarer:

Henke sa...

Va söööööt han är, pappa Martin!!

martin sa...

tack man vet när man har en riktig kompis som just du är little henk

Carina sa...

Hahaha!! Du e väl inte avis på din son?!

Bella sa...

Vad han snusar på Sixten, den där Martin!

Anonym sa...

Men Martin du måste inse att Sixten är något sötare än dig ;) . Men om du gifter dig så blir du kanske lika söt som din son ;) // Jimmy

Nettan sa...

Vilken söt pappa Sixten har! :) hihi

martin sa...

tack alla nu känner man sig inte som en fjärt i rymden man har varit som luft för folk i tre mån. jimmy jag gifter mig om jag får va elvis och linda ska va Godzilla

Anonym sa...

Shit vad stor han har blivit (ja Martin alltså)

Tuva tycker du verkar ha roligt hår på hakan och undrar om det går bra att få dra lite i det =)

Kram fam Schliker/Nilsson

martin sa...

hahaha ja visst gör det det sitter det fast eller inte

Anonym sa...

Du är redan söt Martin men du blir ännu sötare när man ser dig tillsammans med Sixten.

Kram från familjen Salas Lindskog

Henrik Dahl sa...

Hej :) Jag tycker du är fin tillsamans med Sixten. Jag vet hur mycket du avgudar denna lille guldklimp. Bara njut, snart är han 15 och kör moppe. Mvh Henke din läromästare.