söndag 9 maj 2010

Söndag kväll...

Lagom trött.. eller nej...väldigt trött...

I fredags kväll var det kalas för mamma, vi var hemma igen vid 23-tiden.
I går var en lång rolig dag, då vi hade möhippa för Camilla, 256 bilder togs, några kommer nog hamna här, men inte ikväll.

I dag behövde jag inte kliva ur sängen förrän klockan halv elva, detta har jag Christina att tacka för då hon hade lite farmortid med Sixten i morse. Martin körde och lämnade honom där en halvtimme efter att han vaknat. Under den halvtimmen låg Sixten och jag och mös och pratade och skrattade medan Martin packade i ordning allt. Sedan kunde jag bara vända mig om och sova vidare. Riktigt gött faktiskt!
Trots att det inte blev så mycket av den alkoholhaltiga sorten för min del i går så var man ändå rätt mör efter dagen. Det var också första gången jag var själv hemma sedan Sixten föddes, kändes lite märkligt, men jag passade på att städa och läsa lite innan det var dags att gå och möta Christina och honom.
Nu sitter (ligger) Martin och jag i soffan, Martin sover, jag vaknade vid kvart i tio och fick lite ny energi, men den börjar försvinna igen så nu blir det nog sängen för mig.

Inga kommentarer: