söndag 16 maj 2010

Tårttest igen

Jag, Martin, Rolle och Christina lyckades inte äta upp all tårta i fredags, så i går kom mamma och pappa hit och var tårttestare. I fredags hade jag och Rolle en favorit, Martin en och Christina en. Mamma och pappa var överens om samma smak igår, samma som Martin, vilken var den med dumle/ jordubbssmak. Så det får det bli på dopet! (Kommer ju andra tillfälle när man kan göra andra varianter!) Nu ska jag bara komma överens med mig själv om utseendet på tårtorna, hur det blir får ni se efter dopet...

Det händer för övrigt väldigt mycket nu.
Det är inte ens två veckor kvar till bröllopet nu, en vecka senare är det dop. Alla dagar denna veckan är uppbokade, fyra dagar av fem nästa vecka... Tur man inte jobbar för det hade man inte haft tid med =)
Skämt åsido, det är faktiskt jobbet jag är uppbokad med en av dagarna, men vi hinner inte med något cafétest, det får hålla sig en vecka till!

Inga kommentarer: