onsdag 31 mars 2010

Påskvecka

Det är redan påsk, för mig känns det typ som om det fortfarande är februari =)
Denna veckan har det hänt och händer en hel del, därav lite passivitet på bloggen.

I måndags var jag och Camilla i stan och handlade tärnklänning till mig, lite ångestladdat med tanke på att kroppen har sett bättre ut. Men klänning hittades i alla fall så nu är det löst. En fika på stan hann vi också med innan Camilla fick rusa till jobbet, och jag fick köra hem för att på kvällen gå och se Jesus Christ superstar i Korsbackakyrkan tillsammans med mamma.
Sixten och Martin fick stanna hemma.

I går tog jag och Henke Kävlingerundan tillsammans med våra barn. Helt underbart väder med strålande sol!
På kvällen kom Malin hit och hälsade på och åt middag och umgicks lite med sin systerson.

I dag har jag och Sixten varit hos Sofie och Eddie och hälsat på under eftermiddagen. Vi skulle egentligen promenerat men det var inget roligt väder.

I morgon däremot blir det promenad ner till Kävlinge för att handla present till morfar, och handla papper till dopinbjudningskorten som jag suttit och pulat med om kvällarna och som nu är färdiga.

Dagarna som följer är Martin ledig och det står utearbete på schemat, trädgård och trädäck närmre bestämt.

På kvällarna är vi bortbjudna till mamma och pappa (fredag) Carina och Henke (lördag) och mormor och morfar (söndag)

Nu hoppas vi på ett fantastiskt väder hela påsken, så man (de som jobbar vanligtvis alltså!) kan njuta riktigt av långledigheten!

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: