söndag 3 augusti 2008

Snart slut....

Nu är det bara timmar kvar på årets semester, i morgon klockan 9.30 ska man infinna sig på jobbet igen.
Men faktiskt känns det inte så jobbigt. Ska bli rätt skönt att komma in i vardagen igen, samt att jag har en del roliga projekt som jag ska hitta på tillsammans med barnen i min lilla grupp på förskolan, så det ska bli kul och se om det går som jag tänkt (förmodligen inte men det brukar bli bra ändå!) Denna höst ska vi i alla fall arbeta mycket med världsdelar, konst och drama.

Som ni såg i inlägget nedan så är det också slut med onyttigheter och drinkar/ vin/ öl var och varannan dag. Det är dags att vi blir lite hälsosammare =)

(Min) Malin (Martin har ju också en lillasyster Malin) var här tidigare ikväll och åt middag med oss, annars har vi gjort extremt lite denna sista semesterdag, låg i sängen och slöade länge i morse, kollat på tv, städat, varit på Maxi och laddat upp inför veckan...
Sedan är det 14 veckors jobb innan nästa semester infaller, har lagt in ett litet javascript (ja scripet syns inte men resultatet av det syns) här bredvid som visar en nedräkning innan semestern, nu har vi kommit under 100 dagar i alla fall =)

Nu ska jag gå och knyta mig, det är ju dags att jobba i morgon =)

Inga kommentarer: