fredag 29 augusti 2008

Läs noga!

Det kan vara rätt bra att läsa noga när man ska läsa igenom skoluppgifter, så att de blir rätt inlämnade och gjorda etcetera. Igår precis innan jag gick och lade mig läste jag igenom schemat igen (för typ fjärde gången) och inser plötsligt att inlämningsuppgiften ska vara färdig nästa fredag. Typiskt jag missat den lilla detaljen alla andra gånger jag läst igenom schemat. Så kunde jag andas ut och inte behöva läsa kurslitteratur innan jag somnade. Istället är det Thomas Bodströms bok jag är uppe i nu. Faktiskt ganska bra.
I kväll är det kalas för Martins mamma och morbror, och i morgon är det dags för Martin att bli gaddad för första gången. Se hur han reder ut det, han som är så nålrädd!

Lägger in en bild som är från en webbkamera på stranden i Fort Lauderdale. Klockan är nu 10.17 lokal tid, vädret ser fint ut och där är någon som badar. Nu är det bara 70 dagar kvar =)

Inga kommentarer: