torsdag 28 augusti 2008

Datormög&%#&%")&!

Nu har jag börjat läsa webbdesign, på distans via Kristianstad högskola. Första inlämningsuppgiften handlar om grafisk design och ska vara inlämnad imorgon. Vi ska göra en bild i Illustrator, ett program som man kan ladda ner en gratis testversion av. Nu vill dock inte datorn ladda hem ett nytt program, utan att jag ska lösa en licens direkt. Licensen kostar 8750:-, inget jag är sugen på att betala bara för att klara en 7.5 poängskurs. Så nu har datorn ungefär en halvtimme på sig att komma till sans, annars sticker jag till jobbet och försöker på datorn där. Jag behöver liksom detta program för att lösa uppgiften.

För övrigt var det dansaerobic igår igen, lika roligt denna gång, men benen var inte lika tunga efteråt. Nästa vecka har jag lovat Malin att testa pass på Gerdahallen, för att sedan bestämma var ett träningskort ska inhandlas.
Dansaerobic finns på Gerda också, men det står som fortsättningspass, så det blir din uppgift Malin att ta reda på om man behöver förkunskaper =)

Nu ska jag återgå till mitt programproblem.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fortsättningsgrupp brukar betyda att du bör ha förkunskaper om vad aerobic är och lite erfarenhet av att träna aerobic - dvs kordinationen kan vara lite knölig men rolig! Jag är sugen på att antingen testa det eller ett funk-pass vilket alltid var min favorit då jag tränade i Umeå!
Vilken dag satsar du på att träna där?

Anonym sa...

Jaaaaaaaa gerda med mig :)
Vi testar nästa vecka vettja..
Du kommer fastna !!