måndag 18 augusti 2008

Morgonpromenad

Eftersom man är så flitig nuförtiden så var jag uppe med tuppen (eller till och med före) i morse och tog en promenad innan det var dags att åka och jobba. När jag är på väg hemåt igen och hastar fram längs Södra Ljungvägen (en "huvudgata" i ett villaområde) så springer det ut ett rådjur framför mig, korsar vägen och springer in i en sidogata. Blev så paff att jag glömde totalt att jag ju kan ta kort med mobilen jag hade med mig. Men men, nu slapp rådjuret bli fotat så tidigt på morgonen, hade nog inte blivit så glad om någon tagit upp en kamera och fotograferat mig när jag var ute och motionerade, även om det också är ganska exotiskt att se mig uppe frivilligt så tidigt =)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Imponerad och avundsjuk! Tänk om jag orkade mig upp för sådant =)
Hade jag inte haft Kayla så hade jag legat kvar i sängen minst en halvtimme extra. Men nu kommerjag ju mig motvilligt ut minst 30 minutér varje morgon, fast det är klart det är sällan det blir riktig motionstakt på det hela...

Kan Martin gå idag? Eller gjorde han som han sa och bara tränade för att få stora bröst =)

Hör av mig om suringen!
Kramis

Anonym sa...

Hade ju också varit sjukt om rådjuret gått runder med en kamera på morgonkvisten .. :)