tisdag 19 augusti 2008

Sjukstugan...

Hade sjukt ont i halsen och kände mig allmänt hängig i morse när jag gick upp. Men eftersom man ibland känner sig bättre framåt dagen plus att jag hade öppningen så var det lika bra att pallra sig till jobbet tyckte jag. Jag stod ut till strax efter frukost, då körde jag hem, bäddade ner mig med massor med täcken och vaknade några timmar senare med 38-graders feber. Inte så mycket men det räckte för att däcka mig... Typiskt att bli dålig nu när vi ska iväg på torsdag. Men ska vara hemma i morgon och kurera mig ordentligt har jag lovat kollegerna.
Martin kom hem från jobbet, var inte särskilt hungrig och hade ont i halsen. Hmm...
Nu ligger vi båda utslagna i vars en soffa och kommer nog inte göra många fler knop denna kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er!
Krya på er och hoppas att det snart går över.
Kram carina

Anonym sa...

Stackars er!
Krya på er och hoppas att det snart går över.
Kram carina