tisdag 18 januari 2011

Baka baka liten...

...Sixten!
Jag har fått en massa positiv respons på mina tårtor och en del förfrågningar efter tårtor har kommit in vilket är fantastiskt roligt! Nu till helgen är det dags för tårtskapande igen, och jag tänkte vara förberedd och baka och frysa in tårtbotten ikväll när Sixten gått och lagt sig. Innan dess ställde jag fram lite saker, bland annat denna formen som Sixten med sina extremt långa armar fick tag på, drog ner på golvet och satte sig i... Så om någon är nyfiken på aktuell längd och vikt på killen så har jag inget svar, men jag vet att breddens på hans lilla rumpa är cirka 25 cm... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: