söndag 7 november 2010

Olidligt spännande!

Nervositeten stiger. Om några timmar är vi där. Med en puls på 190. Precis som över 20000 andra som är runtomkring oss... Jag pratar ju givetvis om matchen. MFF-Mjällby. Det är ikväll det avgörs. Vinner Malmö så tar de guldet. Förlorar de så måste HIF också förlora för att Malmö ska få guldet. Andra alternativ vill jag inte ens tänka på. Men så roligt det ska bli! Vilket ös där kommer att vara! Jag kommer att känna mig som 23 igen (Det var då jag sist var på nästan varje hemmamatch!)
Sen vet jag inte hur smarta vi var när vi fixade barnvakt hos en inbiten HIF:are som Göran är. Mamma sade att hon kunde hämta Sixten om det inte skulle gå vägen för Malmö, annars kanske vi kan beställa hemleverans av Camilla ;)
Ha en riktigt härlig söndag, för det ska vi ha!

Inga kommentarer: