onsdag 24 november 2010

Min älskade lille prins


I natt vaknade Sixten och var ledsen, han ville inte somna om så vi tog in honom till oss. Väl i sängen kände vi att han var tokvarm. Av med pyamas och in med Alvedon, men det var en väldigt orolig sömn han hade resten av natten. Klockan halv tio tyckte jag att det var dags att gå upp, tempen visade då 39.7. Min stackars kille. Det blev mer Alvedon och frukostgröt sedan orkade han inte så många minuter utan somnade igen vid halv elva. Vaknade och skrek efter en timme men var så trött att han inte orkade ställa sig upp. Så jag tog upp honom och han ligger nu i min famn och slumrar. Lite ovant att se sin annars så livliga kille bara ligga i ens famn och titta på en. Det får nog bli en riktig mysdag idag. Ursprungsplanen att gå ut och leka i snön och hälsa på farmor får vi ta en annan dag.

1 kommentar:

Carina sa...

Stackar lilla killen!!
Du får krya på dig och bli frisk till fredag Sigge, så du kan leka med Stella och Emil!!
Kram från oss