söndag 21 november 2010

Första beställningen!



Sofie frågade för någon vecka sedan om jag hade tid att göra en tårta till idag. Och det hade jag ju gärna!
Har aldrig fått en beställning på en tårta som jag inte själv ska vara med och äta, så det var lite nervöst, samtidigt som det var väldigt roligt! Det är ju ett bevis på att folk tycker om det man gör och det är ju alltid kul! Och, som Martin sade, så slipper han höra mitt tjat för ett tag om att jag inte gjort en tårta på länge :)
I går var jag och Carina dessutom inne i Malmö och handlade lite (?) på Ultimate cake, det blev väl ärligt talat en hel del man kom hem med, så nu är man rustad till tänderna inför kommande tårtbak!

4 kommentarer:

Carina sa...

Japp!! Kul och dyrt i tårtbutiken... mysigt med fika på stan oxå, utan man och barn. ;o)

Tårtan blev jättefin och smakade säkert smaskens!!

Bella sa...

Vad fin den var Linda!

Shelley Nichols sa...

Och fin blev den! Var det du som jag rekommenderade att blanda svart sockerdeg tillsammans med gumpaste? Det ser ut som om det gick bra!

Tack för besöket på Ultimate Cake!

Linda & Bengtssons Baksida sa...

Tack för de fina kommentarerna!
Shelley: Ja det var mig du gav det tipsade! Tack för tipset, funkade jättebra!