tisdag 27 april 2010

Någon papparazzi blir det nog aldrig av mig...



Jag och Malin gick på Center Syd idag, och när vi går förbi Lindex så tittar Malin in så hon håller på att vrida nacken av sig. Jag säger att vi kan gå in där, så bråttom har vi ju inte, och hon har uppenbarligen hittat något intressant...
Men det var inga kläder hon fått span på utan på skådisen Olle Sarri.
Så vi tar en sväng in för att "kolla barnkläder". Och mitt bland barnkläderna, med en liten flicka som knappt är äldre än Sixten, går minsann Olle Sarri!
Jag tänkte ta ett diskret foto, gick sådär som ni kan se... Fick med hans ben i alla fall, men det är nog ingen bild som säljer så dyrt i alla fall.
För er som inte riktigt känner till Olle Sarri, och som fortfarande inte gör det efter att tittat på min fantastiska bild, så har jag lånat en bild från HD som är aningens tydligare =)





1 kommentar:

Katrin sa...

Hahaha ja du Linda, han e tillsammans med min gamle skolkamrat som jag umgicks med i högstadiet. Hon e från Lödde så dem va nog å hälsa på hennes familj. Hon e me i filmen Äntligen midsommar å heter Anna Littorin.