tisdag 6 april 2010

Bilder från påskveckan

Det hanns med en hel del under veckan som gick.
På onsdagen var vi och hälsade på Sofie och lilla Eddie. Vi tog även kort på de små killarna, något som vi glömde sist.
I morgon är det dags för en ny date, då vi ska besöka familjehuset på Arvidsborg.



Långfredag var Martin ledig och vi drog av en riktig shoppingrunda på Center Syd. Sixten behövde en vårmössa som inte varken var tokstor eller jättevarm som hans andra mössor är.
Det blev även ett par löparskor till Martin, han köpte även en grej man lägger i skon som kopplar sig trådlöst till ipoden och mäter sträckan man går eller springer. Jag tänkte dock också låna denna när jag är ute och ränner med vagnen, kan vara kul att se hur långt man egentligen går. Det blev även lite bodys och lite annat smått och gott.
Martin har haft en favoritdräkt sedan innan Sixten föddes, och till sin stora förtjusning och min stora förskräckelse fanns den kvar. Jag tycker att den är hemsk, Martin älskar den, men jag får väl erkänna att Sixten blev ganska söt ändå när han blev förvandlad till drake...



På kvällen var vi bjudna till mamma och pappa på mat och bad. Påskharen hade minsann också varit där, och Sixten fick en leksak och ett par strumpor från sin mormor och morfar, och en body från rabdido från sina kusiner. Sixten gav sina kusiner ett spel och ett par lek-klackskor i silver, vilken som var till vem kan ni nog lista ut!




Nybadad Alva äter godis i sin badrock och klackskor...


Malin och Jakob spelade mot mig och Anton, det gick ut på att lista ut en färgkod som motståndarna satte upp.


Man fick blunda när koden skulle göras, och det var inte lätt att låta bli att tjuvkika!

Inga kommentarer: