tisdag 28 april 2009

Så har ännu en vecka gått....

Jag har precis varit ute i trädgården och jobbat med myggen var alltför förtjusta i mig så nu blev det ju ett ypperligt tillfälle att gå in och blogga!


Veckan som gick var det tokmycket som hände, så vips var den borta, och ingen blogguppdatering. Detta kryddade vi med en förkylning som nådde sin kulmen lagom till helgen. Nu är jag bara lite snuvig, Martin mår som jag gjorde för några dagar sedan, och idag när min kusin och kollega Annica kom till jobbet så pratade hon som om hon var buktalare åt en kråka och klagade över ont i halsen... hmmm var kände jag igen det ifrån?!? Vad det än var jag hade i helgen så smittar det nog i alla fall... Tyvärr har träningen tagit lite stryk på grund av detta, det blev någon joggingtur i slutet av arbetsveckan, men nu har jag inte varit ute på flera dagar. Men nu tar vi tag i det igen, bara dagar kvar till vårruset nu =)

I fredags var det fest på högalid, Annica har fyllt 30 år, Natalie 2 och Claudio 37, så det var fest för hela familjen Salas Lindskog. Det hade fixat och donat så det stod härliga till och det bjöds på smörgåstrårta till mat och inte minde än tre olika tårtor till kaffet! Barnen fick en massa skoj, bland annat heliumballonger, och slå på piñata.


Natalie klädd som en prinsessa, fick många paket!

Kusinen Sebastian tyckte det gick för långsamt och hjälpte till...

Till slut var alla involverade i paketöppningen!

Den fina piñatan, i form av ett lejon


Födelsedagsbarnet fick börja slå

Alva tyckte också det var väldigt roligt!

Efter några omgångar åkte baseballträet fram och Anton lyckades slå ner den.

Minsann fanns det godis gömt innuti!

Och tycker man det är synd att slänga den så kan man ju alltid ha den som mask... Ann-britt blev väldigt snygg =)

Inga kommentarer: