onsdag 29 april 2009

Linda - Sanndrömmaren?!?

Jag är inte direkt van vid att drömma "starka" drömmar, och kommer bara ihåg att jag drömt en mardröm en gång i mitt liv, det var i Fort Lauderdale och jag drömde att Malin var dödssjuk och jag vaknade av att tårarna sprutade... Men det är också enda gången jag har vaknat av en dröm... tills igår, då vaknade jag mitt i natten efter att ha drömt att Carina och Henke äntligen fått barn, inte alls någon mardröm, men ändå vaknade jag av detta. Och i går kväll kom äntligen SMS:et vi alla väntat på! Lillan har kommit! Stort Grattis till er alla tre =)

(ps, drömde inatt att MFF fick stryk med 4-1 eller 4-0 i kväll... och vi som ska in och se matchen... hoppas det bara var en slump, annars börjar det bli lite läskigt...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt!!!
Kram/Henrik

Carina sa...

Gud va konstigt!
Kramiz