tisdag 11 november 2008

Sea World!

I dag körde vi till Sea World, riktigt häftigt!
Nu har man både klappat delfiner och stingrockor, och sett riktigt häftiga shower, och en massa annat...
Har ni någonsin planer på att besöka Florida, missa inte Sea World!
Stingrockor, aningen slemmiga...
Delfinshow...
Alligator...
Inne i akvariet, känns tryggt med hajar ovanför en...
Denna var snygg, kan du fixa till en sån om jag köper lite växter mamma? =)
Pingvinerna

Vi tig massa fler foto, men batteriet tog slut när jag laddade över dem så de få komma senare.


Kul att se att ni kommenterar!
Carina: Det är lugnt, vi har semester, vi njuter för fulla muggar. Men kvällstid är det inte direkt så att man går ut en sväng i detta vältrafikerade området, där det bara finns typ snabbmatsrestauranger och bensinmackar runt om. Det blir nog mer nästa vecka. Här får man verkligen ta bilen till typ allt. Dessutom är man rätt mör efter en heldag. Martin har redan stupat i säng framför tv:n (klockan är 20.00) så några fler inlägg kommer nog, i alla fall denna veckan!
Malin: Vi har koll på din önskelista, lovar att shoppa om vi hittar dina önskemål =)
Mamma: Gassande sol och närmre 30 grader, gött!
Pappa: Vi har redan kollat, den är ca 200:- billigare här...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ok då, jag ger mig... ;)
Kul verkar ni ha och jag är måttligt avundsjuk... Kanske blir det Florida nästa resa...
Hälsa Martin och sola lite för mig nästa vecka. Känner mig så blek.... :(
Massor med kramar från carina
(och henke)

Göran sa...

Hej
Anton och alva skulle gärna ha en delvin. Dom tycker att ni kan ha den i polen. Ha det så bra i värmen.
M.V.H
Familjen
Bengtsson Christensson

Anonym sa...

Om dom ska få en delfin så vill jag ha en haj i badkaret :)
Tänkte bara meddela att jag ska kolla på lägenheten på värnhem på fredag och tycker jag om det så får jag den!!! Så bäst att ni inte slappar musklerna för mycket där nere. För flytthjälp e det garanterat att ni blir .. hehe
Puss&Kram

Anonym sa...

Jag vill ha en en stingrocka i badtunnan går det att fixa?Nu sticker malin o jag till stockholm 2 dagar så ni får ha det så bra.Kram pappa

Anonym sa...

Hej! Är det gott att koka soppa på alla dessa djur? Badbaljan kanske inte räcker till(men soppan räcker säkert till hela Stävie)återkommer när soppan är klar att äta. Hur många vill komma???????? Klart att jag fixar arrangemanget så du kan handla blommorna. Puss o Kram Mamma. PS jag ska försöka lägga in lite bilder på min blogg så att ni inte glömmer bort hur det är här hemma.

Anonym sa...

Hej bror och Linda,

så mycket man missar när man flyttar ut på landet ... hade ingen aning om att man kunde följa er resa här ... trevligt

Hoppas att ni har det bra i staterna.

/Malin