lördag 18 oktober 2008

Shopping shopping....

Hann bara med Nova idag när det gällde shopping. Fick i alla fall tag på ett par träningsbyxor till Martin, och handledsskydd till mig som jag kan ha när jag boxas. Vi hittade också vars en ipod, grön till mig och blå till Martin.

Äntligen hittade jag också en ny digitalkamera, en riktigt bra enligt hon som sålde dem. (Men det är dem väl alltid enligt säljarna?!?) Hoppas i alla fall på bättre tur med denna, nu laddar batteriet så jag får ge mig lite till tåls innan jag kan börja använda den.



När vi gick förbi akademibokhandeln satt dessa två herrar där inne och signerade spelet 500.
Lika bra att handla ett spel och få det signerat tyckte vi så det gjorde vi. Handlade även ett annat spel, en bok och tre presenter.
Sedan bar det av till Maxi för inhandling inför veckan, en sväng inom Lotta och Jonas innan vi kom hem.Nu sitter man här, lagom trött och väntar på att maten ska bli klar, blir nog inte så mycket mer gjort idag....

Inga kommentarer: