onsdag 1 oktober 2008

Ny tidning?!?

En ny tidning med massor av inspiration! Eller vad tror ni?
Nä, den finns inte på riktigt, det är resultatet av mitt arbete som ska lämnas in i morgon.
Uppgiften var att göra ett tidningsomslag, valfri genre. Min handlar om nyttiga, lättlagade recept.
Sedan skulle vi ta en bild från omslaget och göra ett bokomslag som skulle vända sig till en helt annan målgrupp. Jag tog fru Skipper och förvandlade henne till en vålnad, kanske en bok för mellanstadiebarn?

Till sist skulle vi designa en hemsida för tidningen, blev inte riktigt nöjd med den men så här blev resultatet i alla fall:
Nu ska jag lämna in mina arbete och sedan krypa i säng.

Antalet steg förresten är än så länge 21142, och det lär nog inte bli många fler, men jag är rätt nöjd ändå!

Natti natti

1 kommentar:

Camilla sa...

Räknar ni steg/dag eller per vecka?
Du vet väl att man beräknar att en vuxen person bör komma upp i 10 000 steg varje dag för att ha fått sin dagliga motion? jag kommer nog tyvärr INTE upp i det alla dagar =( får nog köpa mig en sån där jag med skulle tro att man blir mer peppad att gå då =)

Ha en toppen helg och boka in den 1/11 för då blir det middag i Remmarlövs nya kök =)

Kramis