söndag 12 oktober 2008

Home alone...

Martin har varit på Öland sedan i onsdags och kommer hem idag, så jag har varit ensam hemma. Rätt skönt faktiskt, har hunnit plugga i massor, vi är på sluttampen av första kursen nu så det blir inte direkt lättare uppgifter...
Jag har också gjort tappra försök att skaffa ny telefon, var inne på att använda mig av min drulleförsäkring först men har nu bestämt mig för att köpa en ny. Han i affären tyckte jag skulle vänta två veckor till då de fick in en massa nya telefoner. Jag fick se dem som fanns som passade in på mitt abonnemang och bestämde mig för att vänta. Under tiden har jag nu min gamla telefon som inte är helt pålitlig. Den visar inga samtalslistor och raderar själv sms. Dock inte de olästa. Så ringer ni mig och jag inte svarar, skicka ett sms eller ring igen, för missade samtal vägrar den att visa...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Alla som älskar mobiler ropar nu!!!
...
Nej tyst som natten.... Visst är det underbart med telefoner som fungerar, men helt ärligt de gör ju aldrig det. Allt i är det nått som jävlas med dem.
Vi får förresten boka ett nytt datum för middagen!
Kramis

Camilla sa...

Blir ingen träning för mig idag heller =( Jobbar kväll så jag är inte hemma förrän efter 22.00. Åker till Örebro imorgon så är borta till fredag kväll... vad sägs om middag den 30/10 istället alltså dagen innan den andra tiden?
Kramis