torsdag 23 oktober 2008

Det är jag och Alfons Åberg...

Har gjort massor veckan, tränat, jobbat, kollat på fotboll, shoppat.... skulle ha pluggat också men det hanns visst inte med... Är inne på sluttampen nu och har ett megaarbete att lämna in på tisdag, och tidsoptimisten Linda är bara i startskedet än så länge... men i kväll har jag sagt att jag ska plugga, har precis kommit hem från jobbet, och nu har jag ätit en macka, surfat runt lite, inser att jag måste börja plugga, ska bara slänga in en maskin tvätt... och ska bara köra ner och handla det sista till middagen och posta det där brevet... och ska bara leta upp det där pappret.... och ska bara.... ja, någon gång kommer man väl igång =)

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag har hela mitt liv levet med det som "mitt ordspråk". Skönt att höra att jag inte är ensam =)Hoppas du hinner utan att behöva sitta upp hela natten mot tisdag. Tidsoptimister brukar dock oftast arbeta bäst under press. Det är ju oftast därför vi skjuter upp saker.
Lycka till! Du fixar det nog tillslut!
//Camilla