onsdag 25 november 2009

Hur 17 tänkte dom här?



Idag blir det fisk till middag, fisk som skall tillagas i ugn direkt från djupfryst tillstånd. Någon roligt rackare som har packat in fisken har dock rullat in plasten i fisken (som man lite suddigt kan se i ovankanten på fisken på bilden.) Försökte mig först på med att ta stora kniven och karva i fisken, men insåg snart att om jag fortsätter så här och med min klumpighetsfaktor så kommer jag snart att precis som Martin behöva få ränna till Camilla titt som tätt för omplåstring. (Martin körde huvudet i en byggnadsställning häromdagen...)
Så nu får jag snällt sitta här och vänta på att fisken ska tina så man får bort den sista plasten. Men den som väntar på något gott.... =)

1 kommentar:

Carina sa...

Hahaha! Det har jag också varit med om.... Fick också vänta tills den tinat lite. Ses på söndag!!