söndag 8 november 2009

För exakt ett år sedan....

...Var vi nog i New York vid det här laget. På väg mot Florida.
På väg mot en riktigt härlig resa, där mas för första gången i sitt liv fick köra på 6-filig motorväg, klappa delfiner och stingrockor, se en rymdraket som startade och flög rakt ut i rymden, åkte airboat bland alligatorer och mycket mycket mer...
Otroligt vad fort ett år går! Och inte hade jag då kunnat ana att jag ett år sedan skulle sitta med magen i vädret =)
Men fler resor blir det, inte än på ett tag, men det kommer=)




Nu har jag precis varit och firat pappa på farsdag. Han bjöd på god vildsvinsstek som som mamma hade lagat =)
I farsdagspresent fick pappa en kalkonwhiskey, låter skumt, ingen aning om hur den smakar, men det är jag nog inte rätt person att fråga eftersom jag inte är något fan av whiskey...

Inga kommentarer: