söndag 25 maj 2008

Såg ni satan?

Lördag förmiddag, jag, Camilla och Alva är på baksida av huset när Anton kommer springande från framsidan:
- Så ni satan? Jag skrämde iväg satan så han flög!
Efter kom Martin och förklarade att det var en skata...

I lördags kom också mamma och pappa hem från Turkiet, brunbrända och granna.
Med sig hade de en Gucciväska till mig, äkta givetvis =)

Idag har vi också firat mors dag, vi började hos Martins föräldrar, med en god middag och en god kopp kaffe och efterrätt på det. Efter det åkte vi till mina föräldrar och fick en god kopp kaffe och efterrätt där med, så nu är man mätt och belåten i alla fall!

Nu i kväll har det varit packa som står på schemat, jag tror jag kommit ihåg allt, men det återstår väl och se! I morgon är det avfärd från Kävlinge mot Växjö vid sjutiden.
Sen ska jag bara hålla tummarna för att Martin kommer ihåg att vattna allt här hemma. Funderade först på att skriva en lista på allt som behöver vattnas, men sen kom jag på att då hade jag behövt skriva namnlappar på blommorna med =)



1 kommentar:

Camilla sa...

Vilken tur att Anton är en orädd kille som vågar skrämma bort den stora stygga Satan =)

Hoppas du får en härlig vecka i Växjö!