lördag 17 maj 2008

Äntligen!

Så var man äntligen igång!
För att underhålla mina kunskaper inom webbutveckling så är det en bra idé att ha en sida att uppdatera. Skulle ju egentligen gjort en från scratch, men en blogg får duga så länge.
Den andra får komma när man har lite mer tid =)

Anton sover här ikväll, och jag lovade honom att sitta utanför rummet och vänta tills han somnat, så det gör jag nu med datorn i knäet.
Han har hittills varit uppe fyra gånger.
Första gången så va ljudet på tv:n för högt.
Andra gången sade han "Fåglarna pippar så högt där ute, jag kan inte sova!"
Tredje gången: "Det går inte att sova, jag har blundat så länge nu" (ca 1 minut!)
Fjärde gången: "Sängen är inte skön!"
Jag menade att den är hur skön som helst, stoppade om honom och "Peppar peppar" han har nu legat i sängen i en kvart...
Så jag gissar att fåglarna har slutat "pippa" för den här dagen och att sängen blev skön till sist, för nu hör jag ljud som låter misstänkt likt snarkningar!

Inga kommentarer: