måndag 2 januari 2012

Gott nytt år!


Så var 2011 slut, och den avslutades med partaj hos Henrik och Carina. Tog massor med bilder som jag inte riktigt orkar fixa med nu, så det bjuds på två så länge. Sixten visade sig exemplarisk och sov till elva idag. Så det gjorde vi med! Det blev ganska sent, men inget överdrivet alkoholintag vilket betydde att man mådde väldigt bra är man vaknade, och därför sitter klockan halv ett på natten, pigg som en lärka :-) Men det gör inte så mycket. Pojkarna sover och jag och Sixten är lediga en vecka till!
Kommande vecka är det inte så mycket på planeringen. Laddning inför jobb och dagis (efter över en månads sjukdom!) Doptårtor till 60 personer ska bakas och dekoreras, och så ska vi fortsätta mysa precis som vi gjort föregående två veckor!
Två bilder från igår, börjar med kvällens snyggaste:


Jag vet jag ser lite drogad ut, men det är inte så farligt som det ser ut, är bara så ofotogenisk som man kan bli...
Carina, jag, Lotta och Yvonne var i alla fall de snyggaste (och enda) tjejerna över 5 år på festen :-)


Och så delad första plats på kvällens sötaste: 

Vi tog aldrig gruppbild på barnen, men Sixten delade förstaplats med fyra andra gullungar! 
Han var så stolt över sina kläder. Antagligen märker han att han ser speciell ut, för jag och Martin ojjar oss och säger "naaaaw" så fort han får på sig sin kavaj. Så han gick runt och visade kavajen och slipen för alla igår.. 

Sixten och Martin sover sedan länge, så jag får nog göra ett nytt försök med att dejta kudden. 
Go' natt!  

1 kommentar:

Carina sa...

Ja, visst var vi snygga, allihop!!
Tänkte på det i efterhand att vi aldrig tog gruppbild med barnen... hade nog inte varit lätt. ;o)