tisdag 29 december 2009

Grattis Malin!

Martins syster Malin fyller år idag, så nu är hon och jag lika unga =)
Efter en massa letande i datorn inser jag att jag inte har ett enda foto på Malin, så jag var så fräck att jag snodde en bild på henne på facebook... (Hoppas du förlåter mig=))
Malin befinner sig nu på andra sidan jordklotet, dvs. Thailand, där jag och Martin också skulle varit om inte vår lilla vän flyttat in i magen på mig...=) Nu återstår istället att se om Malin hinner hem innan hon blir faster...
Stort Grattis från oss på Asagatan!

1 kommentar:

Malin N sa...

Tusen tack för gratulationen :)
Vi har det superskön ... första gången jag firar min födelsedag i 30 grader + ... Är hemma igen om 16 dagar så försök hålla lille man inne till dess ;) ...

Hälsa min bror och var rädda om er.

Kram Malin