onsdag 10 september 2008

Genomgång av mig själv....

...har jag fått i dag då det var dags för det årliga besöket på företagshälsan.
Man kollade syn, hörsel, längd, vikt, blod, och hur man hade det på jobbet. Och jag blev godkänd utan anmärkningar även detta år =)

Igår var det dags för danspass igen. Lika roligt även denna gång och sjukt mycket folk. 87 pers i Ljungenskolans lilla gympasal. Tyckte ju att den var liten redan när man gick i trean och hade gympa där... Men svettig blev man och nu sitter stegen lite bättre känns det som, tänk vilken toppdansare man är till jul =)
Nu ska jag dyka ner i skolböckerna, läser typografi nu som är lite klurigt med intressant. Men någon gång ska det väl fastna att antikvorna har tre underfamiljer som är Garalder, Realer och Didoner, och att det tydligaste släktdraget är att de har seriffer....

1 kommentar:

Camilla sa...

Klart det blir en nästa gång!!! Tänkte köra ett medelpass i helgen. Egentligen skulle jag köra ett redan ikväll men jag är ganska förkyld så jag vilar mig ikväll och kör hårt i helgen istället!
Ska du med?