måndag 8 september 2008

2 timmar senare...

...är vi 21 påsar köttfärs och fyra påsar grytbitar rikare. Till middag kunde vi avnjuta pasta med köttfärssås på nymald färs . Mmmm!
Nu har vi varit hos mamma och pappa, bilen läcker in vatten när det regnar (normalt för en bil född 2006? - nej!) Pappa hittade i alla fall problemet igår, så Martin fick hem och plocka fram silikonsprutan för att täta, nu i kväll testade vi igen med bättre resultat men inte helt bra. Nu har Martin silikonat igen, så förhoppningsvis ska bilen vara helt tät nu.
Om en stund ska jag och Camilla ut och gå, och Martin vara barnvakt eftersom Göran jobbar. I morgon är det dansaerobic i Furulund, någon som är sugen på att hänga med?!?

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag, Petra och Britt-Marie ska dit =) Vi ses väl där?!
Om jag inte får parkering utanför skolan smyger jag nog ner och ställer mig vid er är det ok?