lördag 2 april 2011

Ett kärt återseende


Jag vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera denna bloggen, men tiden och orken räcker inte alltid, och jag ligger efter med en del jag tänkt blogga om. Men nu lugnar det ner sig lite så vem vet, det kanske dyker upp ilägg lite oftare framöver ;-) i julas gick vår älskade kaffekokare sönder. Kaffekokaren som hade timer, så man kunde ställa in tiden så var kaffet nybryggt och nymalt om man så önskade när man klev upp på morgonen, det är lyx det, speciellt för två morgontrötta människor som vi är! Efter att den gick sönder har vi levt med en vanlig kaffekokare som vi lånat av mina föräldrar, tills idag. Det var Martins föräldrar som kom med en exakt likadan som innan. Helt oväntat, som tack för att Martin hjälper dem att bygga om köket. Tack så jättemycket :-) nu blir det nymalt kaffe på Asagatan igen :-)

Inga kommentarer: