söndag 18 juli 2010

Semester!


Nu är Martin ledig, i tre hela veckor:) jag och Sixten firar detta i morgon med att lämna Martin hemma och ge oss i väg själva...! Det är mammafika hos AnnaKarin och hennes lilla Stella, så det kan vi ju inte missa! Andra planer för semestern blir nog huspyssel och någon liten minisemester. Vi har ju redan varit iväg en vecka. Senare i sommar ska vi på bröllop och vara iväg en helg och ännu lite senare ska vi iväg en helg och fira Martins mamma som fyller år. När det gäller huspysslet så tjuvstartades det i helgen, Martin, hans morfar och hans pappa har varit här och slitit. Själv har jag och Sixten mest servat med kaffe och spanat in arbetarna, och bra blir det. Nu ska jag snart nanna kudden. Förresten vad det gäller bilden till detta inlägget tog jag bara en jag hade i telefonen, tycker den tar bra bilder för att vara en telefon...

Inga kommentarer: