onsdag 7 januari 2009

Mitt sällskap...

I måndags eftermiddag blev jag helt plötslig jättedålig och fick bekanta mig närmre med denna prylen...

Vinterkräksjukan var ett faktum och jag som skulle börja jobba "på riktigt" idag fick skjuta fram det en dag. Nu mår jag betydligt bättre men de senaste två dagarna har man inte varit så kaxig.
Martin blev anvisad till ovanvåningen (tur man har två toaletter!) och verkar "peppar peppar" ha klarat sig. Han vill för allt i världen inte gå miste om Görans och Antons fest till helgen. Ingen vill väl missa Görans min när han tar emot sin present =)
Konstaterade också för ett par dagar sedan att det nu är sju år sedan jag och Camilla semestrade i Thailand. Vart tar tiden vägen egentligen?!? Känns definitivt inte som det var så länge sedan!
Är i alla fall lite avis på nettan som befinner sig där just nu.

Inga kommentarer: