torsdag 14 juli 2011

Äntligen!

 Nu har jag fått tummarna loss att blogga här med! Dels har jag inte riktigt haft tid, och dels så har bloggprogrammet via telefonen slutat fungera lägga upp bilder till denna bloggen, därav det konstiga senaste inlägget, till baksidan fungerar det däremot hur bra som helst....Så därför har en del bilder åkt ut på facebook, så ni som har det har kunnat följa lite där. Men nu har jag laddat ner en tredje app så förhoppningsvis ska det funka.
Nog om det, på tre veckor kan det verkligen hända hur mycket som helst, bland annat detta:

Vi firade en trevlig midsommarafton hos Paula och Jörgen
Alice döptes den 26 juni

 Vi firade pappa på hans födelsedag!

Henrik och Camilla gifte sig i lördags!

Vi hade femkamp med hela tjocka släkten i Vägasked, mamma försöker sig på att svinga lasso...


Sixtens feber som har fick resulterade till sist i fyra nya tänder. Så efter åtta nya tänder inom loppet av en månad så får han gärna ta det lite lugnare nu med det :-) Han blev dock frisk lagom till midsommar som tur var!

Vi har nu semester hela familjen. jag jobbade min sista dag i tisdags, utan att faktiskt veta att det verkligen var min SISTA dag på Stjärnan. Jag fick i fredags ett erbjudande om en tjänst på en skola i Lund, och fick helgen på mig att tänka över mitt beslut. Och det var nog en av de svåraste besluten i mitt liv att fatta, men det blev till slut att jag tackade ja till det nya jobbet. Så den 9 augusti börjar jag på ett helt nytt jobb med helt nya arbetskamrater, vilket känns roligt och sorgligt på samma gång, med tanke på att jag kommer sakna mitt gamla jobb. 

Martin har sin första semestervecka nu, men eftersom vi var på Kreta tidigare i somras blir det inga längre turer nu. Danmark är nog det längsta inplanerade resmålet än så länge :-) 

Nu ska jag slappa vidare i soffan, hoppas ni har en trevlig kväll :-)

Inga kommentarer: